Este 2013 ha sido un año en el que el logo ha recuperado la popularidad de épocas pasadas. Pero los creadores jóvenes se toman esto de la moda con mucho humor, como debe ser, y la parodia y la controversia se han convertido en las mejores aliadas de la camiseta-mensaje-logo. Y para 2014 os prometo que no va a ser menos. La colección Á-la-Mexique de Gabriel Rivera-Barraza para
Spenglish ya está dando que hablar. ¿No son geniales?
|
Team Margiela arrived in July |
This 2013 has been a year in which logo has get its popularity back from the old times. But young creatives are taking this fashion thing with a better humorous mood, as it has to be, and parody and controversy have become into the best allies for the message-logo tee. And for 2014 I promise you that it's not gonna be less. Á-la-Mexique collection by Gabriel Rivera-Barraza for
Spenglish is already making people talk.Aren't they great?
|
Spenglish |
|
Spenglish |
|
Givenchy |
|
Sincerely Jules |
|
Brian Lichtenberg |
|
Brian Lichtenberg |
|
Naco Paris |
|
LPD NY team |
Pictures: Spenglish, Givenchy, Sincerely Jules, Brian Lichtenberg, Naco Paris.
No hay comentarios:
Publicar un comentario