24 de julio de 2013

Sunnies for Shanghai Summer 2013

Hace tiempo que no os muestro algunas de mis gafas de sol favoritas. Este verano las gafas de espejo están por todos lados y yo me compré en Tokio un par el pasado abril. He estado navegando un poco y estos son mis hallazgos. Las quiero todas, una para cada día de la semana.



It has been a while since I haven't shown you some of my favourite sunnies. This summer is all about mirror sunglasses and I got a pair for me in Tokyo last April. I've been doing some research and these are my findings. I want them all, one for each day of the week.


Super Crystal & Gold Francis sunglasses






Thierry Lasry




Céline


Sheriff & Cherry


Prism


Prism







Maison Martin Margiela



Pictures from Matches Fashion and Net-a-porter.

No hay comentarios:

Publicar un comentario